Thursday 30 May 2013


Proses Kerja

Kerja dimulakan dengan memotong bekas mister potato unutk dijadikan acuan dan juga foam












Setelah memotong, glu akan diletakkan pada foam yang perlu disambung 






Setelah semuanya selesai, bekas yang telah dipotong dan juga foam tersebut akan dicat dengan water base.





Setelah water base kering, anggota-anggota yang dicat akan di spray dengan warna kelabu








Setelah cat spray kering, semua bahagian disambung






Ini adalah hasil projek kami....Alhamdulillah kami berjaya selesaikannya jug....


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Alhamdulillah saya panjatkan kesyukuran ke hadrat ilahi kerana telah berjaya menyempurkan projek RC ini dan juga pembentangan. Terima kasih saya ucapkan kepada pensyarah saya iaitu Puan Fadila Bt Mohd Amin yang banyak memberi bimbingan sepanjang projek, dan tidak lupa juga kepada En Ilham yang banyak memberi tunjuk ajar sepanjang projek ini berlangsung. Kepada ahli kumpulan saya iaitu Rodziah Md Rus dan Siti Nur Ain Osman, terima kasih kerana sudi bekerjasaman dengan saya. Diharap pada masa akan datang kita akan berkolabrasi lagi Insya-Allah


 poster model


 kenangan bersama ahli kumpulan dan model


 prosedur kerja- part 1

 prosedur kerja- part 2

No comments:

Post a Comment